الکل صنعتی

لکل صنعتی

کاربردهای الکل در صنعت:
الکل صنعتی یکی از بهترین حلال های آلی میباشد و لذا در آزمایشگاه ها و صنایع داروسازی کاربرد فراوانی دارد. در مواردی نیز الکل جهت حفاظت از رشد میکروبی در فرآورده های دارویی، ساخت روکش قرص ها، وضدعفونی کننده به کار می رود.در پزشکی نیز الکل برای ضدعفونی کردن ابزارهای طبی و غیره به کار گرفته می شود. به علاوه الکل از گندیدن و عفونت محافظت میکند هم چنین الکل درساختن ادکلن ها و لوازم آرایشی نیز کاربرد فراوانی دارد. به دلیل نقطه ذوب پائین در صنعت یخ سازی استفاده می شوند. حلال بسیار خوبی است و در صنعت عطر سازی، رنگ سازی و … استفاده می شود.

الکل صنعتی

الکل سفید چیست؟

الکل سفید چیست؟
یک ماده ایست که بصورت ضد عفونی کننده در داروخونه ها بفروش میرسد الکل ها با نام های مختلفی درمصارف گوناگون دامنه ی گسترده ای دارد الکل دارای ویژگی های مشخصی می باشدکه می توان به خاصیت آبی مانند آن اشاره کرد.الکل آبگونه ای است وفرار ، همچنین بی رنگ است ، رطوبت گیروازآب سبکترمی باشد.

الکل سفید

صادرات و فروش الکل ایران


فروش الکل بدون بو برای عطر سازی ها, الکل باگاس

تولید الکل با باگاس، باگاس چیست؟

باگاس یک جا مانده از فیبر ساقه ی نیشکر میباشد که پس از عصاره گیری آن بصورت تکه های ریز زرد رنگ است فیبر باگاس بخاطر داشتن کربوهیدرات بالایی که دارد میتواند یک ماده ی عالی برای تولید اتانول الکل باشد مخصوصا وقتی که باگاس از ضایعات کارخانجات قند و نیشکر بدست می آید و استفاده از این ضایعات نه تنها میتواند به کاربرد مفید این ضایعات کارخانه ها  کمک کند بلکه میتوان آلودگی های سوختی را با جایگزین کردن اتانول به عنوان سوخت به طور قابل توجهی کاهش داد.

قیمت اتانول, اتانول ۹۶ درصد , الکل سرکه سازی

بسته بندی اتانول برای صادرات

الکل های فله ای که کاربرد آنها بیشتر در داروسازیها، سرکه سازی ها ، شرکت های تولید مواد شیمیایی  و صنایع وابسته به الکل میباشد با توجه به اینکه حمل و نقل الکل بسته بندی شده برای شرکت های بسته بندی الکل سخت انجام میشود لذا باید راهی برای توزیع آسانتر الکل بسته بندی شده ایجاد شود تا بتوان صنعت توزیع الکل طبی را سر و سامان داد یکی از فاکتور هایی که در صادرات اتانول مورد توجه قرار میگیرد کیفیت و نوع بسته بندی آن است.

فروش الکل ایران,کیفیت الکل ایران

صادرات و فروش الکل ایران

ما به شما این قول را میدهیم که کشور ایران بهترین الکل صنعتی را، با بهترین درجه ی کیفیت و بهترین قیمت موجود در بازار داخلی و خارجی دارد و از این رو می توان گفت که کارخانه های تولید الکل صنعتی ایران نسبت به برندهای معروف دنیا رقابت نزدیکی دارند در این چند سالی که گذشت کارخانه های تولید الکل با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات توانستند الکل های طبی و صنعتی و الکلهای آتش زا با کیفیت تولید کنند و همین امر باعث شده که صادرات این محصول به خارج از کشور با موفقیت همراه شده باشد.

اتانول ، فروشندگان و کارخانه های تولید الکل

اتانول ، فروشندگان و کارخانه های تولید الکل

قیمت های خرید و فروش الکل صنعتی و الکل سفید

الکل خالص که مایعی شفاف و بدون رنگ و بی بو است و معمولا درجه ی خلوص آن بین ۹۶ تا ۹۷  است یعنی اینکه در یک حجم ۱۰۰ گرمی ۹۷ درصد آن الکل است و ۳ درصد(گرم) آب و دیگر ناخالصی هاست که الکل اتانول در طبیعت در همه جا یافت میشود در اکثر چوب ها و ساقه های گیاهان از جمله ساقه های نیشکر و ساقه ی گندم وجود دارد برای تولید الکل از روشهای تخمیر مواد نشاسته دار و قندی مانند چغندر و سیب زمینی یا از روش های شیمیایی و مصنوعی استفاده میشود.

قیمت اتانول , الکل آرایشی, فروش عمده الکل بهداشتی

فروش اتانول برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

ما این تضمین را به شما میدهیم که اتانول مورد نیاز شما را جهت تولید لوازم آرایشی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در دسترس شما قرار دهیم، امرزوه از الکل اتانولی در لوازم آرایشی به وفور استفاده میشود و به عنوان پاک کننده ی قوی صورت آرایش شده نیز کاربرد دارد ولی مهم ترین خاصیت اتانول را میتوان یک ضدعفونی کننده ی قوی برای پوست دانست و تاثیری به سزایی در از بین بردن جوش ها و گردو غبار های چسبیده به پوست دارد ولی  اتانول که به تنهایی توانایی از بین بردن صد در صد جوش های صورت را ندارد ترجیحا توصیه میشود همراه با آنتی بیوتیک های تجویزی توسط پزشک متخصص پوست استفاده شود تا تاثیر بهتری روی پوست داشته باشد.

فروش الکل سفید در ایران, صادرات الکل ایران


فروش الکل ۷۰ درصد , عرضه ی اتانول بیمارستانها

کاربرد الکل در جراحی چیست؟

وقتی که قسمتی از بدن زخم میشود بستر بسیار خوبی برای میکروب های آلوده بوجود می آید که میتواند بوسیله ی جراح و پرستاران روی زخم ایجاد شود به همین خاطر شستشوی دست ها با الکل میتواند آلودگی های میکروبی و قارچی را در دست ها و اطراف زخم کاهش دهد که همین امر سبب شده که استفاده از الکل ۷۰ درصد در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی به مقدار زیادی افزایش داشته باشد.

فروشنده های الکل در بازار

کاربرد های الکل در مصارف روزانه

الکل که یکی از پرمصرف ترین ماده های شیمیایی در فرایندهای ساخت و تولید فراورده ها و کارخانجات میباشد و کاربرد های گسترده ای دارد که میتوان  در صنعت تهیه ی لاک ناخن، ورنی و رنگ سازی ها از آن استفاده کرد الکلی که در صنایع استفاده میشود از نظر ماهیت تفاوتی با الکل های طبی ندارد و هر دو ی آنها همان اتانول میباشند.

فروش عمده الکل طبی در بازار

انواع الکل و قیمت فروش در بازار

در علوم شیمی به هر فرمولی که در آن هیدروکسیل وجود داشته باشد الکل گفته میشود الکل از مشتقات هیدروکربن ها می باشد که در آن هر ملکول ترکیبی از چند اتم هیدروژن و کربن می باشد الکل انواع زیادی دارد که عبارتند از : – الکل متیلیک که ساده ترین نوع الکل می باشد و از تقطیر چوب بدست می آید. –الکل اتیلیک یا اتانول که معروف ترین نوع الکل است.

فروش الکل سفید در ایران, صادرات الکل ایران

تفاوت الکل طبیعی و شیمیایی

مزیت الکل بیولوژیکی نسبت به الکل شیمیایی چیست؟ تفاوت این دو نوع الکل در چیست؟ در روش شیمیایی تولید اتانول دی اتیل اتر از کیفیت نهایی اتانول کم میکند در صورتی که در تولید با باگاس یا همان ضایعات کشاورزی مقدار کمی از آن استفاده میشود و مابقی آن بدلیل مشکلات دفع بدون هیچ دلیلی در کوره میسوزند استفاده از این ماده بمنطور یک ماده ی اولیه ای برای سوختن میتواند مشکل دفع آن را حل کند و به اقتصاد تولید اتانول با محصولات و ضایعات کشاورزی کمک می کند ضمنا مصرف الکل به عنوان سوخت نیز مزایای فراوانی از جمله مقرون به صرفه بودن دارد.

فروش اتانول خوراکی – خرید الکل دارویی


دریافت قیمت روز اتانول

آیا مرجعی برای دریافت لیست قیمت روز اتانول های تولید در ایران وجود دارد؟ دولت چه نقشی در قیمت گذاری های این محصول دارد؟  قیمت روز اتانول بر اساس چه معیارهایی بدست آید؟  ما می توانیم شما را در این راستا کمک کنیم. به انجمن ما بپیوندید.

اتانول یا همان الکل در دو نوع طبی و صنعتی در ایران تولید می شود. بیشترین کاربرد این محصول در صنایع دارویی و آرایشی .بهداشتی و عطرسازی و نوع صنعتی ان یه عنوان سوخت می باشد الکل در ایران از چند ماده گندم، خرما، نیشکر و چغندر قند بدست می اید.

با توجه به اینکه ایران دارای منابع غنی از محصولات ذکر شده می باشد کارخانجات تولیدی الکل در سراسر ایران تاسیس شده اند.

 

فروش اتانول خوراکی – خرید الکل دارویی

بیشتر مصرف کنندگان الکل اتانول چه کسانی هستن؟ آیا می دانید الکل خوراکی از چه الی وارد بازار ایران شد؟

سالهای گذشته و از اوایل دهه ۱۳۸۰ شمسی الکل گندم اتحادیه، الکل خرما جهرم و الکل سه بار تقطیر شده نیشکر که فقط مصرف شرب خمر داشته و هیچ مصرف داروخانه ای هم ندارد به بازار آمد. الکل اتانول ۷۰ درصدکه به عنوان ماده ضد عفونی در داروخانه ها به فروش می رسد ، متاسفانه به علت ارزان و در دسترس بودن ، مورد مصرف خوراکی برخی از جوانان قرار می گیرد. این محصولات از چند سال گذشته توسط شرکتهای پخش در سوپرمارکت ها نیز عرضه می شود.

اغلب افراد مصرف کنندگان الکل سفید، جوانان هستند که در اثر مصرف بی رویه موجب می شود پس از چند سال به بیماری هایی نظیر عارضه کبد چرب شده و به دنبال آن کبد کارایی خود را از دست می دهد و نمی تواند سموم بدن را دفع کند.

کاربرد اتانول

اتانول ۹۶ درصد پزشکی

اتانول ۹۶

وقتی در پزشکی و دارویی حرف از الکل می شود منظور همان اتانول ۹۶ درصد است. اتانول یا الکل اتیلیک یا اتیل الکل ترکیب شیمیائی با بوی تند و دارای خاصیت احتراق است که در نوشیدنی‌های الکلی نیز وجود دارد. الکل ۷۰-۹۰ درجه از ۹۶ درجه قوی تر خواهد بود چون اثر باکتریسیدی اتانول مرهون دناتوره کردن پروتئین باکتری است. این عمل در حضور اب امکان پذیر است به همین جهت الکل ۷۰ درجه در عرض ۲ دقیقه حدود ۹۰% باکتری های پوست را میکشد به شرطی که رطوبت ان در روی پوست به طور طبیعی خشک شود. ایزوپروپیل الکل نیز به عنوان ضد عفونی کننده به کار میرود ولی چون که گشاد کننده عروق سطحی است چنانچه برای ضد عفونی محل تزریق به کار رود به هنگام ورود سوزن به داخل پوست احتمال خونریزی موضعی ناشی از پارگی مویرگ ها وجود خواهد داشت. اتانول در غلظت کمتر از ۳۰% بی اثر می باشد. اتانول بر ویروس های لیپوفیل و بسیاری از قارچ ها موثر است علیه باسیل سل فعالیت عالی دارد ولی بر ویروس های اب دوست و اسپور باکتری ها بی تاثیر میباشد. چون زود تبخیر میود لذا تاثیر عملکرد ان بر روی سطوح ناکافی خواهد بود. در مورد ضد عفونی درجه تب و یا استتوسکوپ حداقل باید ۱۰ دقیقه زمان صرف کرد. لنز نباید رطوبت الکل داشته باشد زیرا تماس مستقیم الکل با قرنیه به ان اسیب میرساند.